4-11
Uczniowie rozumieją pojęcia i teorie matematyczne adekwatne do wieku.
35 w roku szkolnym
Lekcje 60 minutowe, raz w tygodniu
4 książki ucznia, zeszyt zadań domowych, zaawansowane karty pracy – w zależności od poziomu
Nasza unikalna metodyka rozwija w dzieciach umiejętności rozwiązywania problemów. Zachęcające i ekscytujące środowisko nauki dziecka, które zawiera elementy ruchu, piosenki i opowiadania, powoduje iż dzieci angażują się w naukę matematyki. Ruch i muzyka służą budowaniu solidnych fundamentów wiedzy matematycznej dziecka. Badania naukowe pokazują, iż ruch usprawnia przyswajanie wiedzy. Nasza ćwiczenia często wykorzystują ruchy przecinające oś środkową ciała, które usprawniają koordynację między półkulami mózgu i tym samym powodują, iż nabywanie nowych umiejętności staje się łatwiejsze dla wszystkich uczniów. Dlaczego muzyka? Muzyka aktywizuje nie tylko zmysł słuchu, ale również pomaga uczniom w rozwiązywaniu problemów matematycznych. Muzyka wzmacnia myślenie abstrakcyjne i kreatywne. Nasze lekcje kończymy zawsze piosenką lub opowiadaniem dotyczącym liczenia, historii matematyki lub życia wielkich matematyków. W ten sposób nasi uczniowie poznają ludzi zaangażowanych w rozwój matematyki, ich emocjonalną stronę, mogą ich naśladować lub zastanawiać się nad tymi samymi problemami.
Uczniowie zapoznają się z pojęciami matematycznymi i równocześnie zaczynają wierzyć we własny sukces. MathRiders oferuje unikalne materiały do lekcji stworzone przez zespół matematyków, nauczycieli i psychologów poznawczych. Nasze pomoce dydaktyczne zawierają kreatywne ćwiczenia stymulujące umiejętności poznawcze i matematyczne uczniów.
Budowanie trwałych fundamentów wiedzy matematycznej wymaga systematycznego podejścia. Powtarzalne ćwiczenia i codzienna praktyka budują wiarę w siebie i głębokie rozumienie przedmiotu. MathRiders dla uczniów w wieku 4-11 lat rozwija następujące zagadnienia:
Nasze Centrum oferuje zajęcia dla dzieci, młodzieży i dorosłych. Jesteśmy ponadto jedyną licencjonowaną szkołą matematyki Mathriders® w Namysłowie, w której uczymy matematyki unikalną, autorską metodą stworzoną przez Helen Doron.