POLITYKA PRYWATNOŚCI

TIKK TOKK

CENTRUM PRZYJAZNEJ EDUKACJI

Wprowadzenie

Tikk Tokk Centrum Przyjaznej Edukacji szanuje Twoją prywatność i zobowiązuje się do ochrony prywatności naszych użytkowników.

Niniejsza Polityka prywatności jest naszym sposobem informowania użytkownika witryny w jaki sposób gromadzimy, przechowujemy i wykorzystujemy informacje, które zostały nam udostępnione za pośrednictwem naszych witryn internetowych, aplikacji mobilnych i innych usług udostępnianych przez nas online (łącznie “Usługi”). Mówi ci również, jakie masz możliwości w stosunku do tych informacji, które zostały nam przez Ciebie przekazane.

Jeśli masz mniej niż 16 lat, upewnij się, że rodzice / prawni opiekunowie przeczytali i wytłumaczyli Tobie zaprezentowaną przez nas politykę prywatności. Zawsze powinieneś upewnić się, że uzyskasz zgodę rodzica / opiekuna(ów) prawnych przed udzieleniem jakichkolwiek informacji lub przesłaniem nam materiałów.

Jakiego rodzaju informacje są zbierane na naszej stronie internetowej

Zbieramy dwa rodzaje danych i informacji od naszych użytkowników.

Pierwszym rodzajem informacji są informacje umożliwiające identyfikację osoby fizycznej lub mogące z odpowiednim wysiłkiem identyfikować poszczególne osoby (“Dane osobowe”). Obejmuje to:
– Informacje dotyczące logowania: Aby skorzystać z naszych usług, użytkownik może być zobowiązany do zarejestrowania się / zalogowania w usługach. W ramach tego procesu możemy poprosić o udostępnienie imienia i nazwiska, datę urodzenia, numer telefonu i adres e-mail. Jeśli masz mniej niż 16 lat, możemy poprosić Cię o dane kontaktowe Twojego rodzica / opiekuna (adres e-mail lub numer telefonu).

– Informacje o aktywności: W ramach naszych usług, możemy zbierać dane osobowe, które są powiązane z aktywnością na stronie internetowej lub w aplikacjach (np. związane z poprawnością rozwiązywanych na naszej stronie prac domowych on-line). Te informacje stanowią niezbędną pomoc w ocenianiu postępów Twojego dziecka w nauce.

– Dobrowolne informacje: Zbieramy więc te informacje, które użytkownik dostarcza nam dobrowolnie. W ramach naszych Usług użytkownik ma możliwość umówienia się na bezpłatne lekcje demonstracyjne wypełniając formularz zgłoszeniowy. Aby formularz ten został wysłany do naszej placówki Użytkownik jest zobligowany do podania swoich danych osobowych takich jak: imię, nazwisko, klasa do której uczęszcza dziecko, numer telefonu, adres e-mail oraz wskazać, na które zajęcia chce się zapisać. Ponadto zbieramy Twoje dane, gdy odpowiadasz na komunikaty od nas, kontaktujesz się z naszym wsparciem on-line lub za pośrednictwem poczty e-mail i formularza kontaktowego na stronach internetowych.
– Informacje o urządzeniu: Możemy gromadzić dane osobowe z twojego urządzenia, takie jak adres IP, geolokalizacja i inne identyfikatory online (tj. dane online zbierane z urządzeń użytkownika, aplikacji i protokołów, które mogą być używane do identyfikacji użytkowników).

– Treści: TIKK TOKK Centrum Przyjaznej Edukacji może przesyłać wiadomości lub w inny sposób udostępniać referencje, zdjęcia, blogi, wideo i inne treści ( „Treści “) w Usługach, które mogą obejmować Twoje Dane Osobowe. Treści te będą jednak udostępnione na witrynach TIKK TOKK Centrum Przyjaznej Edukacji wyłącznie po podpisaniu stosownej zgody na takie publikacje przez rodzica/prawnego opiekuna naszego ucznia.

Drugi rodzaj informacji to niezidentyfikowane i niemożliwe do zidentyfikowania informacje dotyczące użytkownika (użytkowników), które mogą zostać udostępnione lub zebrane za pośrednictwem usług użytkownika (“informacje nieosobowe”). Nie jesteśmy świadomi tożsamości, z której pobrano dane nieosobowe. Dane nieosobowe obejmują: nazwę użytkownika i hasło; informacje o Twojej aktywności w usługach (np. przeglądane strony, przeglądanie online, kliknięcia, akcje, znaczniki czasu itp.) oraz zagregowane informacje o użytkowaniu i informacje techniczne dotyczące urządzenia, w tym niektóre informacje o oprogramowaniu i sprzęcie (np. typ przeglądarki i system operacyjny używany przez urządzenie, preferencje językowe, czas dostępu i nazwa domeny witryny internetowej, z której połączono usługi; itp.).

Jeśli połączymy dane osobowe z informacjami nieosobowymi, połączone informacje będą traktowane jako dane osobowe tak długo, jak długo będą łączone.

Pliki cookies

Nasza strona internetowa www.tikktokk.pl korzysta z plików cookies. Pliki te to niewielkie pliki, zawierające informacje tekstowe, związane z Państwa aktywnością na naszych stronach internetowych takich jak np. odwiedzane strony, kliknięte odnośniki, czas aktywności na stronie, pobrane ze stron pliki, informacje o lokalizacji użytkownika. Dzięki temu pozyskujemy informacje, które pozwalają nam na poprawianie jakości, wydajności oraz funkcjonalności naszego serwisu.

W większości przeglądarek domyślnie ustawiona jest zgoda na wykorzystywanie plików cookies. Możecie Państwo ograniczać lub blokować możliwość korzystania z plików cookies za pomocą ustawień przeglądarki, z której korzystacie. Sposób modyfikacji ustawień zależny jest od rodzaju przeglądarki i opisany w jej instrukcji obsługi.

Więcej informacji na temat plików cookies możecie znaleźć Państwo w internecie – np. w serwisie www.ciasteczka.org lub http://wszystkoociasteczkach.pl

Informacje o administratorze

Administratorem danych osobowych jest firma:

  1. TIKK TOKK Centrum Przyjaznej Edukacji Maria Pawlak
  2. Siedziba administratora danych osobowych mieści się pod adresem: 46-100 Namysłów,
  3. Fredry 31, NIP 752 135 25 44
  4. Zbierane dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji zadań na podstawie art. 6 lit.e Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia

27 kwietnia 2016 roku.

  1. Podanie danych osobowych w zakresie obowiązujących przepisów ustawi rozporządzeń dotyczących realizowanych czynności jest konieczne i prawnie wymagane.
  2. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat
  3. Ma Pani/Pan prawo do dostępu do treści swoich danych. Może Pani/Pan je poprawiać, aktualizować. Ma Pani/Pan prawo wnieść skargę do organu nadzorczego.
  4. Ma Pani/Pan prawo do ograniczenia przetwarzania danych lub ich usunięcia, o ile nie stoi to w sprzeczności z przepisami prawa.

Cel i czas przetwarzania danych osobowych

Dane pozostawione w celach kontaktowych, wykorzystamy wyłącznie do kontaktu z Państwem, w trakcie którego przedstawimy naszą ofertę, możliwości podjęcia współpracy oraz przekażemy Państwu wszelkie ważne informacje dotyczące naszej działalności i placówek.

Pozyskujemy wyłącznie te dane, które są nam niezbędne do realizacji określonych celów – np. kontaktu z Państwem, prawidłowej realizacji usług edukacyjnych, przebiegu konkursów.

Dane pozostawione do kontaktu przez opiekunów dzieci zgłaszanych na zajęcia przechowujemy przez okres do 5 lat, ale nie dłużej niż do czasu ukończenia przez zgłaszanego ucznia edukacji szkolnej, co związane jest z oferowanymi przez sieć naszych placówek zajęciami edukacyjnymi.

W przypadku danych kontaktowych kandydatów na Partnerów lub Nauczycieli – pozostają one w naszej bazie przez okres 5 lat – tak, abyśmy mogli skontaktować się z Państwem w przypadku powstania możliwości podjęcia współpracy.

Dane osób koordynujących przebieg szkolnego etapu konkursu matematycznego PUCHACZ PIOTR, organizowanego przez naszą sieć MathRiders, są przechowywane do 3 miesięcy po zakończeniu konkursu (przeprowadzenia finału). Ze względu na szyfrowanie prac konkursowych, dane osobowe osób biorących udział w konkursie nie są znane, a ich upublicznienie na stronie internetowej może nastąpić wyłącznie po otrzymaniu stosownego upoważnienia od prawnego opiekuna/rodzica.

Celem przetwarzania przez nas danych, zawartych w umowach, które zawieracie Państwo z TIKK TOKK Centrum Przyjaznej Edukacji jest konieczność zapewnienia odpowiednich, najwyższych standardów i jakości w całej sieci, możliwość kontaktu z Państwem, możliwość realizacji ewentualnych reklamacji czy skarg związanych z usługami świadczonymi przez naszego partnera, jak również dokonywanie analizy danych, pozwalającej nam na stałą pracę nad rozwojem i jakością świadczonych przez nas usług.

Nie profilujemy Państwa danych, nie przekazujemy ich poza działalność firmy, ani nie sprzedajemy.

W przypadku ich udostępniania innym podmiotom- robimy to wyłącznie w celach związanych z naszą działalnością i tylko w takim zakresie, w jakim jest to niezbędne do realizacji określonego zadania         (np. wydruk dyplomów, certyfikatów, zaproszeń czy świadczenie usług księgowych).

Dodatkowe aplikacje i oprogramowanie

Komunikator livechat:

Na naszej stronie internetowej wykorzystujemy oprogramowanie służące ułatwieniu kontaktu z klientem – usługa typu livechat. Jej dostawcą jest firma Smartsupp.com, s.r.o., numer identyfikacyjny VAT: CZ03668681 (“Smartsupp”). Szczegółowe informacje o tym, jak Smartsupp przetwarza dane osobowe można znaleźć na stronie www.smartsupp.com/dpa (“DPA”).

Smartsupp chroni dane osobowe zgodnie z najnowszymi standardami branżowymi i środkami bezpieczeństwa. Komunikacja między modułem czatu Smartsupp a serwerami Smartsup jest zabezpieczona za pomocą szyfrowania SSL / TLS (secure sockets layer / transport layer security). Komunikacja między serwerami Smartsupp i pulpitem Smartsupp jest również zabezpieczona za pomocą szyfrowania SSL / TLS.

Smartsupp gromadzi informacje, które użytkownik korzystający z komunikatora pozostawi dobrowolnie w trakcie swojej rozmowy. Administratorem tych danych pozostaje główny licencjobiorca systemu MathRiders w Polsce – Omega Małgorzata Grymuza, prowadząca działalność gospodarczą pod numerem NIP: 1132404798. Podczas korzystania z czatu na żywo mogą być zbierane przez Smartsupp nie które dane techniczne dotyczące odwiedzających, np. adres IP, typ i wersja przeglądarki, typ i wersja systemu operacyjnego, przybliżona lokalizacja itp. Pomimo, że pliki Cookie mogą być przechowywane i przetwarzane przez Smartsupp to żadne dane osobowe nie są w nich

 

gromadzone. Odwiedzający może uniemożliwić przechowywanie plików cookie w swojej przeglądarce, przeglądając sieć w trybie incognito (prywatnym), gdzie pozostaje anonimowy. Ten tryb jest obsługiwany we wszystkich nowoczesnych przeglądarkach.

Możecie Państwo zażądać od głównego licencjobiorcy MathRiders usunięcia ich części lub wszystkich. Dyspozycję tę zrealizujemy niezwłocznie, z wyłączeniem informacji, które są nam niezbędne bądź to z powodów obowiązujących przepisów, bądź z powodów prawnych.

Jeżeli uznacie Państwo, że nasze działania naruszają obowiązujące prawo, możecie Państwo złożyć skargę do oraganu nadzoru – Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (po 25 maja 2018 r. – Urzędu Ochrony Danych Osobowych), informacje dotyczące sposobu zgłaszania skargi dostępne są pod adresem: https://giodo.gov.pl/579

System zarządzania szkołą:

Na naszej witrynie internetowej znajduje się również link umożliwiający korzystanie z systemu oprogramowania elektronicznego zarządzania szkołą. Oprogramowanie to jest dostępne wyłącznie dla naszych uczniów, ich rodziców oraz personelu sieci TIKK TOKK. Dostęp do systemu oprogramowania elektronicznego zapewnia firma zewnętrza – Activenow, która działa zgodnie z polityka bezpieczeństwa dostępną pod adresem www.activenow.pl

Dane gromadzone w systemie wykorzystujemy wyłącznie w celu kontaktu z Państwem i przedstawienia naszej oferty edukacyjnej oraz realizacji przez naszą sieć usług nauczania.

ActiveNow to system, który służył do komunikacji w sprawie zajęć

Rodzice poprzez system mogą:
– Rozliczać się ze szkołą online
– Zgłosić nieobecność w zajęciach
– Zapisać się na odrabianie

Rozliczenie ze szkołą odbywa się online za pomocą firmy Tpay. Firma Tpay jest produktem spółki Krajowy Integrator Płatności S.A. Podstawowym celem spółki jest tworzenie nowoczesnych i innowacyjnych systemów płatności. Rodzice za pomocą programu mogą w łatwy sposób rozliczyć się za zajęcia. Więcej informacji na temat firmy Tpay znajdą Państwo na stronie: https://tpay.com/

 

Administratorem danych zgromadzonych w systemie Activenow jest placówka do której wysyłają Państwo zgłoszenie dziecka do udziału w zajęciach lub w której takie zajęcia dla Państwa dziecka są świadczone. Ze względu na ofertę naszej sieci w zakresie nauki dzieci i młodzieży (od 2 do 19 roku życia), dane osobowe ze zgłoszenia (kontaktu) mogą być przechowywane przez okres 3 lat, chyba, że zostanie podpisana odrębna umowa o świadczeniu umów edukacyjnych z naszym personelem.

Możecie Państwo zażądać od placówki TIKK TOKK, która jest lub będzie administratorem Państwa danych osobowych aktualizacji lub usunięcia części lub wszystkich pozostawionych przez Państwa informacji. Dyspozycję tę zrealizujemy niezwłocznie, z wyłączeniem informacji, które są nam niezbędne bądź to z powodów obowiązujących przepisów (np. kopie wystawionych faktur), bądź z powodów prawnych (np. umowy, dowód zaprzestania przetwarzania danych).

Uprawnienia osób, które przekazały nam swoje dane.

Możecie Państwo zażądać od szkoły aktualizacji lub usunięcia części lub wszystkich pozostawionych przez Państwa informacji. Dyspozycję tę zrealizujemy niezwłocznie, z wyłączeniem informacji, które są nam niezbędne bądź to z powodów obowiązujących przepisów (np. kopie wystawionych faktur), bądź z powodów prawnych (np. umowy, dowód zaprzestania przetwarzania danych).

Jeżeli uznacie Państwo, że nasze działania naruszają obowiązujące prawo, możecie Państwo złożyć skargę do oraganu nadzoru – Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (po 25 maja 2018 r. – Urzędu Ochrony Danych Osobowych), informacje dotyczące sposobu zgłaszania skargi dostępne są pod adresem: https://giodo.gov.pl/579

Zabezpieczenia

W celu zapewnienia bezpieczeństwa podanym przez Państwa danym stosujemy zabezpieczenia w postaci: szyfrowania, ograniczania dostępu oraz pseudonimizacji.

Szyfrowanie polega na zabezpieczeniu dostępu do zbiorów danych poprzez użycie metod kryptograficznych – np. szyfrowania dysków twardych, folderów lub plików.

Ograniczenie dostępu dotyczy systemów IT używanych do przechowywania danych osobowych, do których dostęp mają wyłącznie osoby przez nas upoważnione oraz działające na nasze polecenie.

Używane przez nas systemy IT i sprzęt komputerowy spełniają aktualne wymogi bezpieczeństwa, w tym poprzez użycie programów antywirusowych oraz bieżące aktualizacje. Także od Partnerów, którym przekazywane są Państwa dane wymagamy zapewnienia odpowiednich środków celem ich zabezpieczenia.

Pseudonimizacja polega na takim sposobie prezentacji danych, iż bez odpowiedniego klucza nie jest możliwe przypisanie danych do konkretnej osoby – np. poprzez zamianę imion i nazwisk na abstrakcyjne nazwy lub skróty. Metody tej używamy, kiedy Państwa dane potrzebne są np. dla celów statystycznych a ich odbiorca nie potrzebuje informacji dotyczących Państwa tożsamości.

Aby uzyskać więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych napisz do nas na adres e- mail: ,kontakt@tokktokk.pl, lub listownie na adres pocztowy: TIKK TOKK Centrum Przyjaznej Edukacji Maria Pawlak, ul. Braterska 7, 46-100 Namysłów.

 

?