Regulamin zajęć w Centrum Przyjaznej Edukacji TIKK TOKK

Informacje ogólne dotyczące umowy

  1. Regulamin dotyczy umowy pomiędzy firmą :

Centrum Przyjaznej Edukacji TIKK TOKK Maria Pawlak, ul. Fredry 31, 46-100 Namysłów,  NIP: 752-135-25-44, zwana dalej Szkołą oraz Słuchaczem / Opiekunem / Płatnikiem.

  1. Umowa dotyczy organizacji i przeprowadzenia kursu matematyki, lego-robotyki lub kursu językowego przez Centrum Przyjaznej Edukacji TIKK TOKK.
  2. Umowa zostaje zawarta na czas określony, tj. rok szkolny podzielony na dwa semestry: zimowy oraz letni
  3. Szkoła zobowiązuje się do przeprowadzenia indywidualnego, w parze lub grupowego kursu w określonym wymiarze godzin, stacjonarnie lub w trybie online wedle zapotrzebowania Słuchacza, lub tylko online w przypadku przymusowego zamknięcia Szkół z powodów epidemiologicznych.
  4. Szkoła zapewnia odpowiednią kadrę nauczycieli, programy nauczania, warunki lokalowe i bazę dydaktyczną niezbędną do prowadzenia kursu.
  5. Szkoła prowadzi nadzór metodyczny nad nauczycielami.
  6. Kurs obejmuje 26 jednostek lekcyjnych w przypadku kursu lego-robotyki 30 do 35 jednostek lekcyjnych w przypadku kursu matematyki i j. niemieckiego
    1. Kurs może obejmować 45, 60, 90 lub 120 minut zajęć, szczegółowy harmonogram oraz częstotliwość zajęć ustalane są indywidualnie ze Słuchaczami.
    2. Zajęcia nie odbywają się w święta, dni ustawowo wolne od pracy (kalendarz roku szkolnego 2020/21 dostępny jest online ).
    3. Zapisu na kurs można dokonać w siedzibie szkoły (ul. Braterska 7), telefonicznie (600 520 622; 602 228 256) lub online https://tikktokk.pl/zapisz-sie-online/ . Przy zapisie telefonicznym Słuchacz zobowiązany jest do dokonania zgłoszenia online w celu akceptacji regulaminu Szkoły.
    4. Po dokonaniu zapisu na kurs drogą elektroniczną Słuchacz otrzymuje mailowo potwierdzenie zapisu wraz z informacją o zaliczce.
    5. Kurs rozpoczyna się tylko po elektronicznym zaakceptowaniu umowy, co jest równoznaczne z przystaniem na warunki umowy.
    6. W przypadku przymusowej zmiany formy nauczania w szkołach, narzuconej przez Ministerstwo Edukacji Narodowej, związanej z sytuacja epidemiologiczną w kraju(COVID-19), Centrum Przyjaznej Edukacji TIKK TOKK zobowiązuje się kontynuować wybrane przez Słuchaczy kursy w formie online. Mogą zostać wprowadzone stosowne zmiany takie jak: podział grupy zapewniający lepsze warunki techniczne prowadzenia zajęć lub zmiana terminu czy też lektora.
    7. W przypadku przymusowej zmiany formy nauczania, narzuconej Szkole przez podmioty zewnętrzne(MEN, itp), kurs jest kontynuowany w formie online, a Słuchacza obowiązuje standardowy okres wypowiedzenia. Oznacza to, że jeśli Szkoła prowadzi kurs z przyczyn epidemiologicznych online zamiast stacjonarnie, Słuchacz otrzymuje usługę zgodną z postanowieniami regulaminu i sama zmiana formy nauczania nie jest podstawą do natychmiastowego rozwiązania umowy.

Cena kursu

  1. Cennik zajęć jest dostępny online po zalogowaniu się do https://app.activenow.pl/client_panel/signups/signup_form
  2. Pierwsze zajęcia kursu są zajęciami próbnymi, bezpłatnymi po których odstąpienie od umowy następuje bez zachowania okresu wypowiedzenia.
  3. Słuchacz zobowiązuje się do uiszczania opłat w całości lub w ratach do 10 każdego miesiąca na konto 88 8876 0009 0052 8256 1000 0001
  4. W przypadku nieopłacenia kursu w wyznaczonym terminie Słuchacz nie może uczestniczyć w dalszej części kursu do momentu uiszczenia opłaty. Zajęcia, które ominął Słuchacz, nie mogą być odrobione.
  5. Szkoła może wypowiedzieć Umowę ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli Płatnik, mimo wezwania Szkoły, zalega z uiszczeniem opłaty dłużej niż miesiąc. Wypowiedzenie umowy skutkuje brakiem możliwości kontynuowania kursu w Szkole przez Słuchacza, nie zwalnia Słuchacza natomiast z konieczności wniesienia opłaty za odbyte zajęcia zgodnie z harmonogramem płatności.
  6. Materiały uzupełniające tj.(kserokopie, testy kwalifikacyjne, testy diagnostyczne) są wliczone w cenę kursu. Jeśli lektor zadecyduje w porozumieniu ze Słuchaczami, że realizowany będzie materiał na bazie podręcznika, Słuchacz zobowiązuje się nabyć go we własnym zakresie. Szkoła ma możliwość udostępnienia zniżki do księgarni językowej, informacji udzieli recepcja.
  7. Cena kursu obejmuje dostęp do dziennika elektronicznego ACTIVENOW, gdzie Rodzic lub Kursant ma dostęp do rozkładu zajęć, czy harmonogramu płatności
  8. Dokonanie płatności za kurs (w całości lub w części) jest równoznaczne z zawarciem umowy cywilno-prawnej oraz akceptacją Warunków Umowy na Kurs w Centrum Przyjaznej Edukacji TIKK TOKK
  9. Szkoła nie pobiera innych dodatkowych opłat.

Sprawy organizacyjne

  1. Grupa mini liczy 3 osoby, grupy standardoweliczą minimalnie 4 osoby, a maksymalnie 8 osób. W wyjątkowych sytuacjach, szczególnie w okresie formowania się grup, ilość słuchaczy w grupie może być tymczasowo większa niż 8.***
  2. Grupy tworzone są w oparciu o potrzeby słuchaczy lub w przypadku kursu j. niemieckiego i poziom znajomości języka określany na podstawie testu i/lub rozmowy kwalifikacyjnej, bądź, w przypadku osób kontynuujących, certyfikatu ukończenia poprzedniego poziomu lub międzynarodowego dyplomu językowego.
  3. Opiekun bierze odpowiedzialność za słuchacza i jego zachowanie, ale w trakcie trwania zajęć każdy kursant jest pod opieką nauczyciela.
  4. W szczególnych przypadkach szkoła zastrzega sobie prawo do zmiany lektora w dowolnym momencie trwania kursu.
  5. W siedzibie szkoły dzieci mogą czekać na zajęcia lub na rodziców po ich zakończeniu. Centrum Przyjaznej Edukacji TIKK TOKK bierze natomiast odpowiedzialność za dzieci jedynie podczas trwania zajęć-lekcji. Przed lekcją lub po lekcji to Rodzic/ Opiekun prawny bierze odpowiedzialnośc za dziecko.
  6. Jeśli zajęcia nie spełniają oczekiwań ucznia, bardzo prosimy o informację (bezpośrednio do lektora lub właścicielki) – naszym celem jest dopasowanie się do potrzeb słuchaczy.

    ODRABIANIE
  7. Nieobecność na zajęciach należy zgłosić najpóźniej do godziny 19.00 dnia poprzedzającego zajęcia, w przeciwnym razie nie ma możliwości ich odrobienia.
  8. Zajęcia odrabiane mogą być w terminie dogodnym dla Słuchacza i Szkoły, ustalonym z lektorem oraz recepcją Szkoły.
  9. Zajęcia do odrobienia wybiera Rodzic w systemie ACTIVENOW, ustala dogodny dla siebie termin i zapisuje dziecko na zajęcia do odrobienia
  10. W przypadku odwołania zajęć z winy szkoły brakujące zajęcia zostaną odrobione w terminie dogodnym dla Słuchaczy lub data zakończenia kursu ulegnie przesunięciu.

Pogotowie naukowe

15. W okresie nauki zdalnej prowadzonej w szkołach w okresie pandemii, Centrum Przyjaznej Edukacji TIKK TOKK organizuje pomoc w nauce dla uczniów od 1 klasy szkoły podstawowej.
16. Zajęcia “pogotowia naukowego” są przygotowywane na potrzeby ucznia w uzgodnieniu z Opiekunem: materiał do omówienia, powtórzenia lub utrwalenia przekazywany jest Szkole przez Ucznia lub Opiekuna. Materiał nie musi dotyczyć przedmiotów związanych z matematyką lub j.niemieckim: może to być program nauczania zintegrowanego dla klas 1-3 lub inne przedmioty w przypadku uczniów od 4 klasy.
17. Zajęcia “pogotowia naukowego” prowadzone są przez nauczycieli TIKK TOKK, po uzgodnieniu terminu z Opiekunem. Zajęcia odbywają się w siedzibie TIKK TOKK,
18. W zajęciach uczestniczyć można indywidualnie lub w grupie. Warunkiem zorganizowania zajęć grupowych jest ten sam poziom lub materiał do omówienia dla całej grupy: uczniowie mogą być z tej samej klasy lub rocznika.
19. Zajęcia “pogotowia naukowego” nie są zajęciami pakietowymi: Opiekun ustala ilość zajęć oraz ich częstotliwość lub umawia się jednorazowo.
21. Zajęcia “pogotowia naukowego” płatne są na konto Szkoły, chyba, że ustalono inaczej.

Rozwiązanie umowy

  1. Rozwiązanie umowy następuje po okresie miesięcznego wypowiedzenia (może je złożyć każda ze stron).
  2. Rezygnacja z kursu musi być złożona na piśmie – w siedzibie szkoły lub mailowo.
  3. Czasowa nieobecność słuchacza nie jest przyjmowana przez szkołę jako rezygnacja z kursu i nie zwalnia słuchacza z płatności.
  4. Szkoła ma prawo rozwiązać umowę natychmiastowo ze słuchaczem, jeżeli ten stwarza zagrożenie dla bezpieczeństwa innych osób w szkole, zachowuje się niestosownie, jest wulgarny, oraz zachowuje się niezgodnie z powszechnie przyjętymi zasadami współżycia międzyludzkiego.

Postanowienia końcowe

  1. Powyższy regulamin obowiązuje Płatnika od chwili potwierdzenia jego akceptacji podczas zapisu.
  2. Po przekazaniu umowy przez szkołę do Płatnika Płatnik ma 7 dni na pisemne lub telefoniczne odstąpienie od kursu. Jeśli tego nie zrobi, umowę uważa się za ważną.  Wyjątkiem jest pkt dotyczący zajęć próbnych.
  3. Wszystkie zmiany w umowie wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
  4. Umowa zostanie sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.
  5. Wszelkie spory wynikające z niniejszej umowy będą rozstrzygane polubownie, a w wypadku braku możliwości porozumienia, przez sąd właściwy dla siedziby Szkoły.
  6. W sprawach nieuregulowanych w niniejszej umowie zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego.
  7. Wyrażam pełną, zgodę na przetwarzanie i udostępnianie danych, w tym w mediach społecznościowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

***

Regulamin funkcjonowania i organizacji pracy w Centrum Przyjaznej Edukacji TIKK TOKK w okresie obowiązywania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii w związku z zakażeniami wirusem SARS-CoV-2, powszechnie obowiązujących przepisów, a także wytycznych MKiDN

  1. Centrum Przyjaznej Edukacji TIKK TOMM Maria Pawlak, ul. Fredry 31, 46-100 Namysłów,  NIP: 752-135-25-44, zwana dalej “Szkołą”, czynne jest w godzinach 13.00 – 21.00.
  2. W budynku TIKK TOKK może jednorazowo przebywać maksymalnie tyle osób, ile wskazane jest w wytycznych epidemiologicznych według metrażu sal oraz części wspólnych Szkoły.
  3. Uczniowie oraz pracownicy przychodzący do TIKK TOKK zobowiązują się do pojawiania się w budynku Szkoły tylko pod warunkiem bycia w dobrym stanie zdrowia oraz nieprzejawiania symptomów zarażenia wirusem SARS-CoV-2  ani żadną inną chorobą oraz nieprzebywania w kontakcie z osobą na kwarantannie.
  4. Na terenie Szkoły mogą przebywać tylko Uczniowie odbywający w danej chwili lekcje oraz lektorzy i pozostali pracownicy. Płatnicy oraz Opiekunowie proszeni są o uprzedni kontakt z Recepcją w przypadku konieczności umówienia spotkania.
  5. Przebywający na terenie Szkoły zobowiązani są do noszenia maseczki lub przyłbicy ochronnej w częściach wspólnych, poza salami lekcyjnymi.
  6. Obowiązku określonego w pkt. 4 nie stosuje się w przypadku: a) dziecka do ukończenia 4. roku życia; b) osoby, która nie może zakrywać ust lub nosa z powodu stanu zdrowia, całościowych zaburzeń rozwoju, zaburzeń psychicznych, niepełnosprawności intelektualnej w stopniu umiarkowanym, znacznym albo głębokim, lub osoby mającej trudności w samodzielnym zakryciu lub odkryciu ust lub nosa; okazanie orzeczenia lub zaświadczenia nie jest wymagane.
  7. Przerwa między zajęciami wynosi 5 minut. W czasie przerwy odbywa się wietrzenie sal z dezynfekcją używanych przez Uczniów oraz lektorów przedmiotów znajdujących się w danej sali, w tym stołów oraz krzeseł. Sale wietrzone są również w trakcie trwania zajęć.
  8. Zajęcia w TIKK TOKK odbywają się przy zastosowaniu wskaźnika, według którego na jednego Uczestnika musi przypadać co najmniej 4m2.
  9. W obszarze recepcyjnym oraz poczekalni jednorazowo może przebywać 6 osób, przy zachowaniu 2 metrów odległości pomiędzy osobami.
  10. Przed wejściem do Centrum każdy klient jest zobowiązany do podania pracownikowi  swoich danych osobowych i kontaktowych (imię, nazwisko oraz aktualny numer telefonu). Dane te będą wykorzystywane jedynie w przypadku, gdyby stwierdzono zakażenia wirusem SARS-CoV-2 u danej osoby.
  11. Wchodzący do Szkoły zobowiązani są do umycia rąk z użyciem mydła dezynfekującego.
  12. Szkoła zapewnia zwiedzającym środki do dezynfekcji (płyny dezynfekcyjne oraz mydło).
  13. W Szkole zamieszczono instrukcje sanitarnohigieniczne dotyczące mycia i dezynfekcji rąk, zakładania i zdejmowania rękawiczek oraz zakładania i zdejmowania maseczek.
  14. W toalecie w Centrum jednorazowo może przebywać jedna osoba.
  15. Centrum zapewnia sprzęt i środki do sprzątania, ze szczególnym uwzględnieniem dezynfekowania powierzchni dotykowych oraz powierzchni płaskich. Prowadzony jest monitoring codziennych prac porządkowych.
  16. W Centrum nie funkcjonuje szatnia.
  17. W przypadku stwierdzenia objawów chorobowych Uczeń musi niezwłocznie zostać odebrany przez Opiekuna.
  18. Każdy Uczeń, Płatnik oraz Opiekun jest zobowiązany do zapoznania się z powyższym regulaminem i bezwzględnym przestrzeganiem go. Pracownicy Szkoły są zobowiązani do pilnowania przestrzegania postanowień regulaminu.
  19. Rodzic świadomie decydując się na przyprowadzenie ucznia do Placówki jest zobowiązany wypełnić deklarację odnośnie procedur COVID 19
  20. Niedostarczenie deklaracji i oświadczeń w podanym terminie skutkuje brakiem możliwości udziału w zajęciach stacjonarnych odbywających się w Placówce.

 

Reklamacje

  1. Kursant ma prawo do zgłoszenia reklamacji w przypadku niezadowolenia z jakości wykonania usługi nauczania.
  2. Reklamacja powinna zawierać:

a.) imię i nazwisko kursanta, adres e-mail oraz numer telefonu kontaktowego

b.) wyszczególnienie reklamowanej usługi wraz z uzasadnieniem

  1. Reklamację należy przesłać w formie papierowej na adres: Centrum Przyjaznej Edukacji TIKK TOKK Maria Pawlak ul. Braterska 7, 46-100 Namysłów; lub po przez email: kontakt@tikktokk.pl

Szkoła w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Kursanta.

?