Program od 4 do 11 lat – ruch, muzyka, piosenki i opowiadania powodują, iż nauka jest zajmująca i efektywna

Nasza unikalna metodyka rozwija w dzieciach umiejętności rozwiązywania problemów. Zachęcające i ekscytujące środowisko nauki dziecka, które zawiera elementy ruchu, piosenki i opowiadania, powoduje iż dzieci angażują się w naukę matematyki. Ruch i muzyka służą budowaniu solidnych fundamentów wiedzy matematycznej dziecka. Badania naukowe pokazują, iż ruch usprawnia przyswajanie wiedzy. Nasza ćwiczenia często wykorzystują ruchy przecinające oś środkową ciała, które usprawniają koordynację między półkulami mózgu i tym samym powodują, iż nabywanie nowych umiejętności staje się łatwiejsze dla wszystkich uczniów. Dlaczego muzyka? Muzyka aktywizuje nie tylko zmysł słuchu, ale również pomaga uczniom w rozwiązywaniu problemów matematycznych. Muzyka wzmacnia myślenie abstrakcyjne i kreatywne. Nasze lekcje kończymy zawsze piosenką lub opowiadaniem dotyczącym liczenia, historii matematyki lub życia wielkich matematyków. W ten sposób nasi uczniowie poznają ludzi zaangażowanych w rozwój matematyki, ich emocjonalną stronę, mogą ich naśladować lub zastanawiać się nad tymi samymi problemami.

MathRiders przynosi efekty

Uczniowie zapoznają się z pojęciami matematycznymi i równocześnie zaczynają wierzyć we własny sukces.  MathRiders oferuje unikalne materiały do lekcji stworzone przez zespół matematyków, nauczycieli i psychologów  poznawczych. Nasze pomoce dydaktyczne  zawierają kreatywne ćwiczenia stymulujące umiejętności poznawcze i matematyczne uczniów.

Budowanie trwałych fundamentów (4-11 lat)

Budowanie trwałych fundamentów wiedzy matematycznej wymaga systematycznego podejścia. Powtarzalne ćwiczenia i codzienna praktyka budują wiarę w siebie i głębokie rozumienie przedmiotu. MathRiders dla uczniów w wieku 4-11 lat rozwija następujące zagadnienia:

  • Od konkretu do abstraktu: Po to by skonsolidować i wzbogacić doświadczenie szkolne ucznia;
  • Myślenie matematyczne: By ułatwić proces myślenia matematycznego i promować rzetelne matematyczne rozumienie przedmiotu;
  • Autoekspresja: By wspomóc ucznia w jasnym wyrażaniu swoich myśli a tym samym ułatwić mu nabranie wiary w swoje umiejętności komunikacyjne i zdobyć umiejętności przywódcze;
  • Rozwiązywanie problemów: By zaoferować uczniowi takie podejście do rozwiązywania zadań, które wzmocni jego umiejętność matematycznego myślenia;
  • Szerokie podstawy: By wesprzeć naukę pojęć dotyczących liczb, kształtu i przestrzeni, długości i szerokości, pieniądza, bazy danych i i użyć konkretnego materiału by stworzyć dobrze ugruntowane ich abstrakcyjne koncepty;
  • Burza mózgów: By nauczyć się komunikować i zdobywać wiedzę od rówieśników poprzez pracę indywidualną, w parach i małych grupach.

Wiek dziecka

4-11

Nabywane umiejętności

Uczniowie rozumieją pojęcia i teorie matematyczne adekwatne do wieku.

Rekomendowana liczba lekcji

35 w roku szkolnym

Długość i częstotliwość lekcji

Lekcje 60 minutowe, raz w tygodniu

Materiały dydaktyczne

4 książki ucznia, zeszyt zadań domowych, zaawansowane karty pracy – w zależności od poziomu

?